12 Ocak 2014 Pazar

İzmir Doğal Yaşam Parkı - 2

İdil için eğlenceli ve yorucu benim için sinir bozucu bir gezi oldu bu sefer.Daha aracımızı park etmeden başladı ,biz nereye park etsek derken karşıdan  işgüzar bi çift el kol hareketleriyle geçtiğimiz yerin engelli otoparkı olduğunu anlattı kendilerince, biz de biliyoruz heralde park edilmeyeceğini değil mi ?

 Sonra girdik yürüdük neyse , tropikal bir kısım var orayı dolaştık sessizce , hatta bizden başka kimse yoktu .Benim sessiz konuşmam İdile oyun gibi geldi o da sessiz konuşmaya başladı , dolaştı pek güzel sonra İdil bi daha dolaşmak istedi bi kere daha dolaştık aynı yeri , tam çıkarken İdil üçüncü seferde ısrar edince file de bakalım tavşana da bakalım derken ben İdili ikna edip dışarı çıkardım.Tam İdilin montunu giydirdiğim sırada şaşkın bir şekilde bir yere baktığını fark ettim meğer oradaki görevli kapıdan İdile doğru işaret parmağını sallıyormuş.Hangi akla hizmet , ne üstüne vazife be adam?

Bu  arada gezi boyunca tepenizden eğitim uçakları geçiyor , ne hayvanlara huzur var ne dolaşanlara.

Tavsiyem odur ki gidecekseniz erken saatlerde gidin .





İdil uçuyor mu ne ?


Bu arada ilk defa tost yedi İdil.


Tostumuzu kimselere vermeyiz .






 Hmmm acaba ....... ?


























Bitlenmiş mi ne ?






İdilin kalan tostunu yiyen horoz arkadaş.

Orda bir yer sincabı mı var ne ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder