18 Ocak 2013 Cuma

Çocuk da yaparım kariyer de

Eveet çocuk da yaparım kariyer de ,yemek de yaparım ütüde, spora da giderim alışverişe de...
Yalaan!!
 Sadece tuvalete gidebilmek bile lüx bazen . Yapışık durumdayız bu ara. Bi de hastalık eklendi tam olduk .Kuzucumm çok hasta oldu ateş , isal çok yıprattı bizi.
 Allah'tan  henüz işe başlamadım ama çok kısa bi süre sonra başlayacağım. Şimdiden tasası düştü. Bakalım neler olacak? En büyük endişem meme emmeye devam ediyor oluşumuz, bu gidişle de zor bırakacağız gibi  . Mesele karın doyurmak değil ruhu doyurmak.  Tıka basa yemek yedikten 15  dk sonra bile emmek isteyebiliyor. Bi de uzun saatler ayrı kalmak var tabii.
  Gerçi ben işteyken anneannesiyle vakit geçirecek. Anneannesiyle güzel vakit geçiriyorlar , anneane geldiği zaman gözümüz bişey görmüyor.kadının ellerini yıkamasına bile fırsat vermeden  yapışıyor.
  Şimdiye kadar tam gün yalnız kalmadılar ancak sorun çıkacağını sanmıyorum en azından öyle umuyorum . Yaşayıp göreceğiz.
  Bakıcı tutmak gibi bi alternatif hiç düşünmedim . Çünkü insanın kendi canından kanından birisinin sevgisini ve ilgisini vermesiyle bir olmayacağını düşünüyorum. Profesyonel bakıcı tutamayacağıma göre eve gelen sıradan bi bakıcının annemden daha iyi olacağını düşünmüyorum.Benim fikrim bu.
  En iyisinin anne bakımı ve ilgisi olduğunu tabii ki biliyorum ancak yapacak bişey yoksa ikinci en iyi alternatif bana göre bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder